רצח העם הנוכחי בסוריה שביצע איראן, הרג מעל 500,000 בני אדם, וכשש מיליון נעקרו מבתיהם. זה אתגר עצום למדינות העומדות בפני קבלת המהגרים הרבים וקריסה של ישובים יציבים ופגיעה במיליוני אנשים במדינות העומדות לקבל את המהגרים הרבים. עובדות: בינואר 2011 המפגינים המבקשים רפורמה צעדו בדמשק ובערים רבות אחרות בסוריה וזה נמשך חודשים ארוכים עד שב 18 במרץ החל הטבח בהם. בפברואר 2017 אמנסתי אינטרנשיונל (amnesty international) העריכו כי כ 13,000 איש הוצאו להורג בבתי כלא ואלפים רבים עונו. על פי הדיווחים הרשמיים הנפגעים הם מעל 400,000 איש, אך אנשי אופוזיציה מציינים כיותר מ 586,000 מקרי מוות. מיליוני פליטים ממלחמה זו הציפו מדינות אחרות וגרמו למשבר פליטים בסדר גודל חסר תקדים. משטרו של אסד אינו לבד בביצוע פשעים אלה נגד האנושות, הגיבוי החזק של רוסיה ו התמיכה הקרקעית האירנית בנוסף לנפט החינם של איראן הנציחו את הטרגדיה הזאת, אי אפשר לצמצם את השאיפות של הרוסים אבל איך יכולה איראן להרשות לעצמה את כל התמיכה הצבאית והכספית שהיא מספקת לסוריה בכל השנים הללו בלי להתמודד עם זעם עולמי על התערבות באדמת סוריה? זוהי שאלה תקציבית למימון רצח עם וחיסול זכויות האדם בקנה מידה חסר תקדים.

הסכם הגרעין שנחתם על ידי ממשל אובמה בשנת 2013 סיפק מזומנים הנדרשים להמשך פעילויות הטרור האיראני באזור, כולל מעורבות צבאית ישירה בסוריה ותמיכה במשטר אסד, והגדלת מספר ההרוגים מעל כחצי מליון נפש עד כה. 150 מיליארד דולר מזומן שהועברו לאיראן על ידי הממשל הדמוקרטי שימשו לממימון רצח העם הסורי על ידי משמרות המהפכה האיראני בסוריה, והזרמת הנפט החופשי ולהפעלת מכונת המלחמה של אסד. האיומים האחרונים שפרסם אייתוללה חאמנאי בעצמו זה ש ״הפיתרון הסופי״ להשמדת המדינה היהודית, היא הדרך.

אל תתנו למשטר המרדני הזה לרכוש נשק נוסף ולהרוס עוד יותר את העולם.

תמכו ביוזמה זו כדי לאפשר חקירה על הגעת הכספים המאורגנים וזוועות של המשטר האיסלמי

חתימתך כאן……………..

לקרוא את המאמר הזה כדי להבין יותר

היות והפעילות הצבאית הגלויה של איראן בסוריה ותמיכה בפעילותו התוקפנית של אסד על אנשיו משנת 2011 עד הלום והכרזה על תמיכתו החד משמעית של המשטר האירני באסד ידועות על ידי הרשויות עולמיות, לא רק שהמשטר האירני צריך להיות אחראי על תפקידו המשמעותי ברצח עם הסורי, אלא גם כל מי שעזר לרצח עם הזה צריך להיות אחראי ולשאת בתוצאות. כיצד יכולה ארצות הברית לחסום באופן שיטתי את הארגונים החשודים במימון ארגוני טרור בחו״ל ובכל זאת לשחרר ביודעין את המימון של המשטר הטרוריסטי האיסלמי? מכונה ממשלתית אשר הרגה אזרחים וחיליים אמריקאים רבים בתקופת הטרור שלה במשך למעלה מ40 שנה. מי יקח אחריות על הפעלת משטר טרור במשך כמה עשורים ללא הפסקה, משטר שכולא ומענה את אזרחיו, תומך במכונת ההרג בסוריה, בעירק ותימן? המשטר הטרוריסטי האיראני מהווה איום על שלום עולמי עם טילים בליסטיים המכוונים על ספינות בינלאומיות בים הבינלאומי. האם איראן יכלה להמשיך עם הזוועות ולרצח עם בסוריה ללא שחרור הכספים מצד אובמה? וכל זה שהם (המשטר האיראני) מעולם לא הבטיחו לעצור את חוסר היציבות האזורית ורציחות. האם חתימת הנשיא אובמה וממשלתו על עסקת הגרעין החלשה (JCPOA) היה שווה את המשך הרצח עם בסוריה? האם ממשל אובמה לא צריך להיות אחראי על העזרה שהיא נתנה למשטר מוסלמי טרוריסטי להרוג עוד יותר אנשים חפים מפשע בסוריה ובאזור? מי יכול לענות על השאלות החשובות אלה?

משטר האימה האיראני חייב לשאת באחריות, המשטר אשר ממשיך לענות ולהוציא להורג את עמו, מעודד את הריסה של המדינה היהודית, וגם עידוד המליציות במזרח התיכון לייצוא האידאולוגיה שלה יכול בקלות להוות השלכות קטסטרופליות על שאר העולם.

לחתום על עצומה זו כדי לחקור את אלו אשר מובילים למימון המשטר האיסלמי הטרוריסטי האיראני